wtorek, 13 marca 2012

Łał załozyłem sobie bloga na blogerze. To tylko taki próbny tekst, aby zobaczyć jak to wygląda. Nie będe pisał, że to mój pierwszy blog ale jak już to napisałem to właśnie to mój pierwszy blog. Nie martwcie się najlepsze posty będą lepsze. Do kogo ja wogóle pisze, jak bym gadał do komputera w liczbie mnogiej. Dobra starczy. Jak ktoś zauważy gdzieś błędy stylistyczne to gówno mnie to obchodzi czy robie blędy stylistyczne czy jakieś tam nie wiem leksykalne czy nie wiedomo gdzie przecinek postawie nawet w tym zdaniu pewnie jednego brakuje, także męczcie się stawiając samemu przecinki choć sam lepiej wiem gdzie go postawić. a, tego (zdanie z małej litery fajne co nie) miałem tylko sprawdzić jak to wygląda a nie pisać długą notkę. Może ktoś mi poleci jakiś inny serwis blogowy, a i ten mój nick jeśli go widzicie to wcale mojej osobowości nie odzwierciedla, dobra zobacze jak to wygląda, jak wyskoczy jakiś błąd i będę musiał pisać od początku to skończe z blogowaniem (dobra, jak chcecie skopiuje na wszelki wypadek).

2 komentarze:

  1. Podobno rozmowa z samym sobą pomaga. Czujesz się lepiej? Fajna notka, czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że czyje się lapiej, chyba. Możliwe, ze właśnie o tym będzie następna notka.

    OdpowiedzUsuń