niedziela, 18 marca 2012

Czcionka niech będzie domyślna, wielkość liter normalna. O paczcie nawet filmiki mozna dodać, pomyśle nad tym z myślą o mojej przyszłej karierze reżysersko-aktorskiej, przydało by się tylko więcej czytelników, no dobra przecinki też będą jak o nich nie zapomne. Przydało by się przejść do rzeczy, bo nie zrobiłem bloga aby pisać o pisaniu bloga, nawet sam nie wiem daczego go założyłęm,może z nudów albo mam coś ważnego do przekazania światu, albo za dużo myśli mam w głowie, albo to taka forma autoterapii. 


Sens życia? ktoś tu się pytał o sens życia? Jak ktoś kiedyś powiedział to jest nim
"42" 
(Autostopem przez galaktyke) 
Ja myśle uważam, że życie wogóle sensu nie ma no ale jak już się tak złożyło że się żyje to wypadałoby coś z tym zrobić. Miała być ta notka dłuższ i o czym innym, ale nastopiła zmiana planów. Mógłbym oczywiście dokończyć ją później ale nie wiem kiedy by mi się zachciało i to mój blog a nie wasz.

1 komentarz:

  1. Twój blog, Ty nim rządzisz.
    Mam tylko nadzieję, że to będzie rząd silnej i praworządnej władzy.

    OdpowiedzUsuń